Friday, April 30, 2010

2010年~~

系叻年,我识左5 个新朋友~唔可以讲我地既关系好好,但系拒地卑左唔少欢乐我。5个朋友里有4
男1女。3个男既同我同岁,1个系小我一岁既。女既同我比较好,都系小我一岁。虽然我唔系多妥拒 地个D没大没小既态度,但系其他方面都几ok下葛~~





三个靓籽,两个系黎自香港既,一个系黎自广州既。

戴著眼镜既系忠明,中间既系阿希咯,肥既系霈霖。


拒地三个人都几好下的,虽然有时系有D拽,但系整体黎话都ok既~



叻个了,就黎自广州啦。

拒既名系炜籽~


拒好钟意讲也咯,尤其系关于小白D也,系又讲唔系又讲。


未死都卑拒烦死咯~


虽然拒好烦,拽又拽过人(拒本身唔觉),但系拒其实好好人既。





最后叻位勒,拒系amber姐~系黎自广州既。最拽就系叻个小妹啦。除左样之外,我睇唔到拒

边一伐次女既~~真系啊,没眼睇

















No comments :